Náhradní plnění 2018

I v roce 2018 pro Vás zajistím náhradní plnění. Náhradní plnění je jedna z možností jak splnit povinný podíl.

Náhradní plnění

Odběr služeb v rámci náhradního plnění znamená nákup produktů či služeb od dodavatelů, kteří zaměstnávají více než 50 % osob se zdravotním postižením. Díky tomu podpoříte osoby se zdravotním postižením a zároveň vyřešíte svůj povinný podíl. Navíc za své peníze získáte užitečné služby. Sestavíme Vám praktický balíček na míru Vašim potřebám.

Výhody náhradního plnění

  • Splníte zákonem stanovený povinný podíl OZP
  • Ušetříte na odvodech státu
  • Podpoříte zaměstnávaní OZP
  • Peníze neodevzdáte pouze státu, ale navíc získáte užitečné služby
  • Včasným zajištěním služeb splníte povinné podmínky
  • Postaráme se o administrativu
  • Vyhnete se pokutě 1.000.000 Kč

Jednou z hlavních výhod náhradního plnění je, že splníte svůj povinný podíl OZP. Další nespornou výhodou je, že v případě odběru služeb získáte užitečné podpůrné služby, které využije společnost z jakéhokoliv odvětví. Díky našemu know-how a zkušenostem Vám dokážeme doporučit služby vhodné přesně pro Vás. Můžete si sestavit praktický balíček na míru. Ušetříme čas Váš nebo čas Vašich podřízených. Nyní se již o podpůrné služby starat nemusíte. Můžete se tak plně soustředit na svoji hlavní činnost.

Novela zákona platná od 1. 10. 2017

Od 1. 10. 2017 nabyla účinnosti novela zákona č. 435/2004 Sb., která přináší změny v oblasti plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Dodavatel, tj. zaměstnavatel s více než 50 % osob se zdravotním postižením, může dodat tzv. náhradní plnění pouze v případě, že nejpozději do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení vloží údaje uvedené níže do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí.

Elektronická evidence

K možnému dodání výrobků či služeb a následnému započtení do náhradního plnění, slouží nová elektronická evidence. Informace o poskytnutém plnění bude do evidence vkládat zásadně dodavatel zboží, služeb či zakázek a to nejpozději do 30 dnů od zaplacení.

Odběratelé byly do této chvíle povinni ohlašovat Úřadu práce ČR do 15. 2. daného roku, zda splnili či nesplnili povinný podíl a také způsob jeho plnění a to na předepsaném formuláři. S novou elektronickou evidencí zaniká povinnost odběratele oznamovat údaje o náhradním plnění v ohlášení o plnění povinného podílu.

Kontaktujte mě